أهلا وسهلا بك إلى منتديات سيدتي العربية.
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
اهلا وسهلا بكم  في منتديات سيدتي العربيه تجدون كل ما هو جديد وجميل 

مُساهمة الخميس يوليو 11, 2013 6:18 am
مها محمود
عضو جديد
انثى برجي هو : برج الدلو
الدلو
تاريخ الميلاد : 08/02/1990
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : سعيد
علم دولتي : السعوديه
افتراضيانتى دئما الاجمل مع عدسات فاريونيرز Varioneers الاصقه للأسنان الجديده

مرحبا بناااااااااااااااااااااااااااااااات
انا عايزه احكيلك عن تجربه شخصيه بس كتييييييير رائعه
انا ابتسامتى واسنانى مكنتش حلوه خالص يعنى كان عندى مشكله فى تطابق الفكين يعنى كان الفك العلوى اكبر من الفك السفلى وبصراحه عانيت منه كتير وحطيت تقويم لمده 12 سنه عشان يتظبطوا ومفيش فيده وبصراحه سنى دلوقتى وصل لوقت مينفعش خالص انى احط تقويم يعنى مش هينفع شكلى مش هيبقى لذيذ وفى يوم وحده صحبتى قالتلى انها راحت مع والدتها عشان تعملها تبيض للاسنان فى مركز اسمه Sweet Smile Makers وقلتلى ان المركز حلو قوى والاطباء اللى هناك اغلبهم سوريين متخصصين فى طب الاسنان وان الدكتور اللى كان بيعالج والدتها دارس فى امريكا وانه عرض عليها طريقه جديده لتبيض وتجميل الاسنان عن طريق عدسات تجميليه اسمها عدسات Varioneers الاصقه وان دى عباره عن عدسات لونها ابيض ناصع زى بياض الثلج بالظبط بيركبها على الاسنان بعد معالجتها لو فيها اى خلل بطريقه متينه وبتدى شكل جميل للاسنان وليها ضمان 7سنوات ومش بتحتاج فى تركيبها لابر او برد للاسنان ومعملها خصم 30% حاليا وكمان خصم 50% على الكشف والتنظيف والتبيض بصراحه الموضوع عجبنى جامد وقلت لازم اروح واجرب يمكن عدسات Varioneers تنفع فى حالتى رحت وبصراحه المكان جامد جدا على اعلى مستوى والعيادات هناك مجهزه بطريقه حديثه جدا لان هما اكثر من 4 عيادات وفى حوالى 6 اطباء متخصيين متخصصين فى طب الاسنان والاطباء متفهمين وسلسين فى التعامل مع المرضى وكان الطبيب المعالج د/ عبد العزيز كان استاذ جامعى فى جامعه دمشق بسريا متخصص فى شغله كشف الدكتور على حالتى وانا كنت كلمته على عدسات Varioneers الاصقه قلى انها هتكون جميله عليا واخذ صوره فوتوغرافيه للاسنان ومقاس للاسنان عشان يبعت الصوره دى عن طريق الانترنت بالشركه الام بسويسرا حتى انه ورانى صوره افتراضيه لاسنانى ازاى هتكون بعد محط العدسات وبعد اربع ايام اتصلوا بيا وقالولى ان العدسات الخاصه بيا وصلت وجاهزه للتركيب رحت بدأ الدكتور يركبلى الاسنان مفيش ابدا ابر او برد للاسنان الموضوع كله مكملش ساعه تقريبا والشكل النهائى كان كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير جميل انا مصدقتش نفسى ان خلاص من هنا وراح هضحك وانا مرتاحه ومش هبقى قلقانه ان الناس تبص على اسنانى ويشوفوا العيوب اللى فيها العدسات غطت كل الاخطاء اللى بأسنانى وخلت الفكين متناسقين والله على ده شكل نهائى للاسنان ده حتى الدكتور عرض عليا احط اكسيسوار للاسنان وانه هيكون حلو قوى على اسنانى وتانى يوم ركبتها وشكلها حلوووووووووووووو جدا نصيحه بنات فعلا اللى عايزه تغير فى شكل اسنانها او اللى عندها مشاكل بأسنانها تجرب عدسات Varioneers الاصقه
منقوووووووووووووول

الرد السريع على هذه المشاركة

انتى دئما الاجمل مع عدسات فاريونيرز Varioneers الاصقه للأسنان الجديده Collapse_tcat

*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*

انتى دئما الاجمل مع عدسات فاريونيرز Varioneers الاصقه للأسنان الجديده Collapse_thead تعليمات المشاركة